Καλως Ηλθατε στο melielateias

Το εκλεκτό μας μέλι παράγεται από τα καταπράσινα και ολάνθιστα λιβάδεια της Ελάτειας (ανθόμελο), από τα ελατοδάση του Καλλιδρόμου (ελατόμελο), από τους πολύ γνωστούς θυμαρότοπους του Γαλαξιδίου και της Δεσφίνας (θυμαρίσιο μέλι) , από τα υπέροχα πευκοδάση της ορεινής Βόρειας Εύβοιας (πευκόμελο) και από τα χιλιοτραγουδισμένα ΄Αγραφα, περιοχή Στεφανιάδας Αργιθέας (ελατόμελο και μέλι από το Περδικάκι).

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Ο θερμοστάτης μας πρόδωσε.

Από πολλές μέρες περίμενα τηλέφωνο από το φίλο μου, συνάδελφο και Πρόεδρο του Μελισσοκομικού Συνεταιρισμού Ιστιαίας Νίκο Αρσενόπουλο, για τον εργάτη του πεύκου. Οι φετεινοί παρατεταμένοι καύσωνες σίγουρα έκαναν ζημιά και γι αυτό άλλωστε ο εργάτης δεν ήταν συνεπής στο φετεινό του ραντεβού.
Μόλις προχθές τη τρίτη μου τηλεφώνησε ο Νίκος και μου είπε ότι ο πεύκος ξεκίνησε (βάρεσε) και ότι πρέπει να βιαστώ για να μη μου πιάσουν άλλοι συνάδελφοι τον τόπο.
Δυστυχώς όμως, αν και οι προετοιμασίες για το ταξίδι κράτησαν δύο ημέρες  επαληθεύτηκε το γνωστό αρχαιοελληνικό ρητό " άλλαι αι βουλαί των ανθρώπων άλλα οι Θεοί κελεύουν".
Μαζί με το συνεργάτη μου τον Ηλία φορτώσαμε  την Πέμπτη 23-08-2012  το παλιό και ταλαιπωρημένο φορτηγό μου MERSEDES 808 και πήραμε το δρόμο για την Αρκίτσα για να περάσουμε με το ferry στην Αιδηψό και από κει στη ορεινή Βόρεια Εύβοια. Στα μισά του δρόμου η θερμοκρασία ανέβηκε υπερβολικά και η συνέχιση του ταξιδιού έγινε αδύνατη.
Επιστρατεύτηκε ο άλλος μου συνεργάτης ο Νίκος, ο οποίος με το φορτηγό του Θύμιου του Πόρρου μετέφερε τα μελίσσια και πάλι στην Ελάτεια.
Σήμερα Παρασκευή ο κουμπάρος μου Παναγιώτης Καραούζας, με τη βοήθεια και του Θύμιου του Πόρρου, μετέφερε με το τρακτέρ του το   ακινητοποιημένο  φορτηγό μου στην Ελάτεια στο συνεργείο του Μήτσου του Τσαπρούνη, ο οποίος διαπίστωσε  ότι το όλο πρόβλημα δημιουργήθηκε από τον θερμοστάτη.
Μεγάλη ταλαιπωρία, πολλή κούραση και ακόμα περισσότερο άγχος.
Περιττό να σας πώ ότι ήδη προετοιμάζω το επόμενο ταξίδι για τον πεύκο, που θα γίνει τις επόμενες ημέρες, ελπίζω χωρίς ταλαιπωρίες και απρόβλεπτα, αφού πρώτα ειδοποιήσω το φίλο μου το Νίκο Αρσενόπουλο στην Ιστιαία.
Τέλος εύχομαι σ όλους τους μελισσοκόμους, που μεταφέρουν τα μελίσσια τους, να έχουν καλά ταξίδια και χωρίς προβλήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου